E-mail vanaf eigen domein in spam


Wanneer je een factuur of offerte vanaf je eigen domein verstuurt, kan het voorkomen dat deze bij jouw klant in de spam terecht komt. We hebben geen invloed op hoe de ontvangende mailserver de mail vervolgens behandelt. Met andere woorden, nadat we de mail bij de ontvanger hebben bezorgd, hebben wij er geen enkele invloed op of de mail in de spambox terecht komt. Bij verzending vanaf het eigen domein heb je de volgende opties voor een mogelijke oplossing:

  1. Vraag aan je klant of hij jouw e-mailadres op de lijst met veilige afzenders wil zetten. 
  2. Vraag aan je klant of hij de e-mail steeds handmatig kan verplaatsen naar de inbox en markeren als 'geen spam'. De spamfilter kan hier na verloop van tijd van leren. 
  3. Vraag je klant om een klacht in te dienen bij zijn e-mailprovider en hen te verzoeken de spamfilters beter in te stellen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren