Extra veld wordt niet overgenomen bij het factureren van een offerte


Wanneer je een extra veld hebt aangemaakt voor een offerte en je wilt deze ook op de factuur weergeven, moet het extra veld ook worden aangemaakt voor weergave op een factuur. Dit doe je via Instellingen > Extra velden. Bij het aanmaken van deze extra velden controleer je of de tagnaam voor beide extra velden gelijk is. Alleen velden met de zelfde tagnaam worden overgenomen wanneer je een offerte factureert. Wanneer bovenstaande goed staat ingesteld maar het extra veld is nog niet zichtbaar op de factuur, dan zou je nog kunnen kijken of het extra veld is toegevoegd aan je huisstijl. Dit doe je via Instellingen > Huisstijlen door bij de huisstijl op ‘Bewerken’ te klikken. Vervolgens klik je op het factuurnummer. Wanneer het extra veld nog in de kolom ‘Beschikbare velden’ staat, kun je deze naar de linker- of rechterkolom slepen en de wijziging onderaan de pagina opslaan.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren