Periode aangeven op periodieke factuur


Om de periode op de periodieke facturen aan te geven, kun je periodeselectie gebruiken op de factuurregels. Als de periode in twee of meer maanden valt, wordt de omzet evenredig verdeeld over de maanden in de resultatenrekening. 

Bij het aanmaken van de periodieke factuur kun je op de factuurregels de periode selecteren die op de eerste factuur vermeld moet worden. De voorbeeldfactuur die je ziet heeft de gegevens van de eerstkomende factuur, zodat je kunt controleren of de periode goed staat. Bij toekomstige facturen die worden aangemaakt vanuit de periodieke factuur schuift de periode automatisch mee.

Als je niet wilt dat Moneybird de omzet van periodieke facturen verdeelt, kun je periode aangeven met datumtags.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren