Mijn klant heeft met de QR-code betaald, maar ik heb het bedrag nog niet. Hoe kan dat?

Als je klant een betaling uitvoert door middel van het scannen van de QR-code, dan krijg hij of zij in zijn of haar bank-app na het scannen een overzicht te zien van de factuurgegevens. Daarmee voert je klant zelf een overschrijving uit via je bankrekening. Jouw klant scant de QR-code vanaf een factuur die in Moneybird is gemaakt, maar Moneybird regelt de overschrijving niet. Je ziet in Moneybird dus ook niet terug of een betaling via de QR-code geslaagd is of niet. Je kunt het best een dag wachten om te kijken of de transactie van de overboeking op jouw rekening is verwerkt. Vraag anders je klant of hij of zij een screenshot heeft van de afschrijving op de rekening, zodat je dat verder kunt nakijken.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren