Waarom facturen in de proefperiode niet verzonden zijn


We hebben een limiet ingesteld voor het verzenden van facturen om misbruik van Moneybird, bijvoorbeeld het verzenden van phishing e-mail vanuit een administratie, te voorkomen. Het werkt zo: 

  • Als je nog in de proefperiode zit, kun je per uur niet meer dan twintig e-mails versturen vanuit de administratie. 
  • E-mails die hieronder vallen zijn facturen, offertes, factuurherinneringen en mandaatverzoeken.
  • Je kunt de status van je abonnement en wanneer de periode afloopt, inzien via Instellingen > Abonnement.

De limiet vervalt in de volgende gevallen: 

  • Zodra de proefperiode afloopt en het betaalde pakket start dat je via Instellingen > Abonnement kunt instellen. 
  • Of zodra je in de proefperiode de aanmelding voor een Moneybird Betaalrekening succesvol hebt doorlopen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren